Ja tez doloze swoje 3 grosze do tej dziwnej dyskusji - zawsze na tym forum podobal mi sie brak fanatyzmu i tego sie trzymajmy Po drugie to, ze panuje w naszym kraju w wielu kregach dziwaczny kult golfa nie znaczy, ze my musimy prezentowac jego odwrotnosc i udowadniac, ze golf to najgorsza oferta na rynku. Jak kazde inne auto ma on swojego odbiorce, ktory bedzie zadowolony.
Volkswagen atakuje polski rynek. Zaoferuje tańsze auta.
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez t271828Ja tez doloze swoje 3 grosze do tej dziwnej dyskusji - zawsze na tym forum podobal mi sie brak fanatyzmu i tego sie trzymajmy Po drugie to, ze panuje w naszym kraju w wielu kregach dziwaczny kult golfa nie znaczy, ze my musimy prezentowac jego odwrotnosc i udowadniac, ze golf to najgorsza oferta na rynku. Jak kazde inne auto ma on swojego odbiorce, ktory bedzie zadowolony.
Porównanie octy z pasatem to jakieś nieporozumienie. Można powiedzieć , że za te czy inną kasę jak zrezygnuję z ( wątpliwej) ostatnio trwałości pewnych marek i ich znaczka na masce na rzecz "mniej prostidżowych" produktów ( nie zawsze gorszych) dostajesz coś większego, lepiej wyposażonego czy coś podobnego. A nie stawianie obok siebie octavi i pasata i porównywanie samochodów. Tyle ode mnie. Dobre samochody skończyły sie parę lata temu teraz to ma tylko dokulać sie do konca gwarancji a dalej mamy kasiorkę zanosić do serwisów i warszatów a nie cieszyć sie bezawaryjną jazdą. Ostatnio był świetny film na TVN 24 o "planowanym postarzaniu produktu". Wypisz wymaluj o wspólczesnej motoryzacji. Pzdr
Komentarz
-
-
Ja już kiedyś o tym pisałem - mając porównanie mojej OII Ambiente z ojcowym Golfem VI Highline, pomimo niezaprzeczalnej przewagi na korzyść Golfa w wyposażeniu i powiedzmy wykonaniu, wolę swoją Octę - po prostu czuję się niej lepiej - tak ogólnie - ot co Także koledzy - każdy wybiera co mu pasuje, na co go stać, co mu się podoba i innym w sumie nic do tego - make peace not war
Komentarz
-
-
i zauważ że parę osób również potwierdza wyższość golfa nad octavią w niektórych parametrach , mimo że kupili octavięOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Ja nie wiem, jak wy liczycie, ze passat wam wychodzi w podobnej cenie co octavia.
Tak na szybko w konfiguratorze, passat 2.0TSI wychodzi mi ponad 25 tysięcy więcej w porównaniu do mojej RSki. A osiągi ma gorsze.
Do octavii, to ja golfa przyrównuję. Jak kupowałem, to wziąłem octę, bo była z kratką. Gdyby nie to, to pewnie bym jeździł GTI albo sirocco . A jakby 3MPS była w automacie i z kratką, to bym jeździł 3MPS
GTI mi teraz wychodzi ok 10 tysięcy więcej w konfiguratorze od mojej Octy. Ale ma za to lepsze osiągi i 10KM więcej.O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekDo octavii, to ja golfa przyrównuję.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pgolikGolf HB i Octavia liftback to różne auta pod względem użytkowym
Osiągi, skrzynia biegów, przewiezienie dwóch osób i od święta dwóch dodatkowych oraz bogate wyposażenie. Więc golf, sirocco, mazda 3, A3, leon i octavia są porównywalne. Dla mnie
A nawet jeżeli trzeba porównać kombi, to dopłata jest na porównywalnym poziomie kilku tysięcy. Chociaż chyba nie ma GTI kombi.O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
Dla mnie różnica między VW a Skodą jest niewielka. Z tym że mając okazję jeździć kilkoma VW znajomych ( Golf VI, nowy Passat) nie do końca rozumiem tak dużą różnicę cenową. Po takiej analizie moim zdaniem VW jest najzwyczajniej w świecie autem nieopłacalnym. Bo między Audi a VW widzę kolosalną różnicę i tam różnica cenowa na takim poziomie jest uzasadniona.ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
tak 120 tys musisz liczyć, ale wtedy to jest taka bida, aż piszczy.ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Alonzo_Dla mnie dobry golf skończył sie na IV jeszcze w TDI na pompie, dalej juz jesteśmy w świecie oszczędności i taniochy.
Komentarz
-
-
octaviars1, w tych właściwościach jezdnych chodzi o napęd 4x4 czy o coś innego?
bo ja się tak zastanawiam weźmy octavię 2fl dołóżmy:
tuning wnętrza za 10tys PLN
tuning zawieszenia i innych elementów jezdno-hamujących za 10tys PLN
i co będzie lepsze Audi A4 czy O2FL + tuning, bo nadal O2 będzie tańsza?Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zorr, Napęd 4x4 w O2 i A4 to zupełnie inne konstrukcje. A4 ma Torsen (permanentny) a O2 ma Haldex ( dołaczany ). O2 płyta podłogowa z golfa a A4 swoją Wiec nie spieszył bym się z eliminacja A4 bo to konkretna gablota.
[ Dodano: Wto 03 Sty, 12 08:48 ]
BADYL, A3, TT, Octavia, Leon,Toledo, Beetle... płyta Golfa.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
BADYL, phoneman,
co do płyty bardzo możliwe co do napędu 4x4 na pewno ten w audi jest lepszy.
Zostawmy napęd, wróćmy do właściwości jezdnych i jakości wnętrza, które w tym wątku są bardzo często przytaczane.
Czy jest możliwy tuning skody (wnętrze i właściwości jezdne) do poziomu audi A3/A4 i ile to może kosztować?
Pytam z ciekawości dot. różnicy ~30tys PLN w cenie Skody i Audi(A3).Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez phonemanBADYL, A3, TT, Octavia, Leon,Toledo, Beetle... płyta Golfa
[ Dodano: Wto 03 Sty, 12 09:03 ]
Zorr, w moim odczuciu jeżeli porównamy konkretnie golfa vs octavie vs audi to jeżeli przyjmiemy, że wszytskie te auta będą w tym samym wyposażeniu to ogólna ocena przechyli się (moim zdaniem ) na korzyść skody.....i chodzi mi tylko o kasę
[ Dodano: Wto 03 Sty, 12 09:07 ]
nie zrozumcie mnie źle, bo uwielbiam jeździć swoją octavią i generalnie innego auta na dzień dzisiejszy nie chcę i nie potrzebuję niemniej jednak gdybym miał dużo kasiory na koncie to niestety uwiezcie mi, że skody raczej bym nie kupił....a mój wybór padł by na AUDI lub BMW :roll: ops:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BADYLnie zrozumcie mnie źle, bo uwielbiam jeździć swoją octavią i generalnie innego auta na dzień dzisiejszy nie chcę i nie potrzebuję niemniej jednak gdybym miał dużo kasiory na koncie to niestety uwiezcie mi, że skody raczej bym nie kupił....a mój wybór padł by na AUDI lub BMW
Co do Ovtavii II i jej klasy, to już wcześniej pisałem, że płyta podłogowa to jedno, a subiektywne odczucia pasażerów to zupelnie co innego Czy osoba średni zorientowana w dziedzinie motoryzacji wie co to jest płyta podłogowa ?? NIE !! Ona wie, że wsiadając do O II ma dużo miejsca, dobre mateiały i nic mu na dołach nie skrzypi, ani nie trzeszczy. Ona wie, że siadając z tyłu O II ma tyle samo miejsca co w Accordzie, Lagunie III, Mercedesie C klasse czy Maździe 6. To jest dla takiej osoby wystarczajace aby zakwalifikować O II na równi z tymi autami. Idąc dalej taka osoba otwierając bagażnik widzi, że O II oferuje mu więcej przestrzeni na bagaż od ww. aut. dlatego własnie przez dużą częśc ludzi O II uważana jest za auto klasy średniej (choć de facto nim nie jest!! ale oferuje porównywalne z nimi warunki).
Ja na chwile obecna nie widzę konkurenta dla O II w klasie kompactów. Wynika to właśnie z większych wymiarów O II i faktu bycia liftbackiem. Myslę, że to jest własnie powodem świetnej sprzedazy O II na nszym rynku. Auto zbudowane na płycie podłogowej auta klasy compact swoimi wymiarami zewnętrznymi, iloscią miejsca i wyosażeniem dorównujace autom klasy średniej. Wielkością bagażnika nawet je przewyższajace i majace cenę z pogranicza tych dwóch klas - czytaj recepta na sukcesCzarny Elegance
Komentarz
-
Komentarz